پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215639
دستور وزير کار درباره استخدام ۳۵۶۹ نفر
تاریخ انتشار : 1395/05/05 16:47:30
نمایش : 1944
وزير کار دستور جذب ۳۵۶۹ مربي حق التدريسي سازمان فني و حرفه‌اي کشور را صادر کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي ربيعي با صدور دستوري به رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي، بر پيگيري امور مربوط به استخدام حق التدريس مربيان آموزش فني و حرفه اي تاکيد کرد.

در اين نامه آمده است: با توجه به انتظار مربيان حق التدريس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور براي استخدام امور مربوطه را پيگري نماييد تا اقدامات قانوني جهت اين امر، با سرعت بيشتري دنبال شود. از آنجايي که يکي از عوامل تاثير گذار در تحقق اقتصاد مقاومتي و برنامه محول شده به اين وزارتخانه، توانمند سازي منابع انساني از طريق مهارت آموزي و ارتقا مهارت شاغلين و جوانان جوياي کار در تمامي بخش هاي از جمله صنعت، خدمات و کشاورزي است.

ايجاد تحول در برنامه و روش و تلاش بيشتر مديران و کارکنان سازمان براي ارتقاي نقش تاثير گذار در تحقق اين اهداف انتظار مي رود. برنامه ريزي براي بخشهاي مختلف صنعتي، توليدي و خدماتي اعم از دولتي و غير دولتي با اولويت مناطق محروم، شناسايي نيازها و سفارشات آموزشي آموزشي اين بخشها ساير بخش هاي کشور به تناسب نياز بازار کار، نيز مورد تاکيد است.

بر پايه اين گزارش، رئيس سازمان فني و حرفه اي نيز در گزارشي در اجراي اين دستور اعلام کرد: از تمامي ظرفيت هاي ده گانه ماده ۶۸ قانون مديريت خدمات کشوري بخصوص بند هاي ۵ و ۱۰ فوق العاده هاي شغل و ويژه طي سال گذشته و سالجاري به منظور افزايش حقوق و مزاياي نيروي انساني استفاده لازم به عمل آمده به گونه اي که ميانگين حقوق و مزاياي دريافتي آنها در دوره تصدي بيش از ۴۰ درصد رشد داشته است.

در مورد مربيان حق التدريس نيز از مجموع ۳ هزار و ۵۶۹ نفر حق التدريس پذيرفته شده تاکنون براي حدود ۱ هزار و ۸۰۰ نفراز  آنها  تمامي مراحل استخدام انجام و احکام کارگزيني صادر گريده و مقررگرديد از مجموع ۱ هزار ۷۶۹ نفر باقي مانده تعداد ۱ هزار نفر تا پايان شهريور ماه تامين پست شوند و مراحل استخدام انجام پذيرد و مابقي ۷۶۹ نفر نيز در نيمه  دوم سال جاري اقدام لازم به عمل آيد و نهايتا روند استخدامي عده اي از عزيزان که در فرآيند هاي اداري نتوانسته اند بطور کامل پذيرفته شوند، پيگيري خواهد شد.

همچنين در مورد کارکنان قرار دادي نيز حقوق و مزايا و اضافه کاري کارکنان قرار دادي بر اساس دستور العمل هاي مربوطه  از ابتداي سال جاري پرداخت و علاوه بر آن از ابتداي تير ماه مقرر گرديده براي جبران دريافتي اين عزيزان حداقل مبلغ يک ميليون ريال به عنوان ساير مزاياي رفاهي براي هر نفر ماهيانه تامين و پرداخت شود.

منبع:مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html